Empik to największa sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku, jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych. Jesteśmy nowoczesną firmą i pionierem w zakresie innowacyjnych rozwiązań omnichannelowych. W ponad 250 salonach oferujemy dziesiątki tysięcy książek, płyt z muzyką, filmów, gier multimedialnych. Empik.com to także jeden z największych sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Obsługa klienta, vm, sprzedaż
Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2018, Bielsko-biała
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Wysłanie cv dosłownie po jednym dniu dostałam telefoniczne zaproszenie na rozmowę
Aplikowałeś na: doradca klienta
Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2018, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Rekrutacja do Empiku w moim przypadku miała 2 etapy. Najpierw wysłałem CV przez ich stronę internetową i tam jeszcze miałem do wypełnienia krótki kwestionariusz, gdzie miałem np. określić od kiedy mógłbym zacząć pracę. Potem zadzwonili do mnie i przeprowadzili krótki wywiad telefoniczny. Miałem pokrótce opowiedzieć o swoim doświadczeniu, czemu chcę pracować w Empiku, w jakim dziale itp. Jak już powiedziałem wszystko, to zostałem umówiony na spotkanie w salonie. I tam pytania pojawiły się podobne, czyli dotyczyły mojego CV, wykształcenia, zainteresowań itp. Dosyć konkretnie i na temat, a do tego w sympatycznej atmosferze. Mnie się podobało.
Aplikowałeś na: Doradca Klienta
Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2018, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Rozmowa w Empiku była bardzo zwyczajna. Najpierw padły pytania dotyczące mnie – doświadczenie, wykształcenie, moje mocne i słabe strony, jak u mnie z językiem angielskim, czym się interesuję, o szczegóły dotyczące dyspozycyjności do pracy w ich systemie czasowym. Atmosfera nie była może super miła, ale nie spotkało mnie nic, co by mi się nie spodobało. Było po prostu normalnie i z szacunkiem. Rozmowa jakich wiele, nie mam nic do zarzucenia.
Aplikowałeś na: Doradca klienta
Rekrutacja odbyła się:luty 2017, Gdańsk
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Zadzwonili żeby się dogadać i jednocześnie zaproponować termin rozmowy kwalifikacyjnej. Spoko, wszyscy tak robią więc tu nie mam uwag. Do rozmowy mam jedną uwagę że mogło być sympatyczniej, ale może za dużo wymagam. Zakładałam, że Empik jest wyluzowanym miejscem i na wyluzowaną rozmowę liczyłam tak po cichu. Częściowo się przez to rozczarowałam. A już szczególnie, że sami oczekują otwartości, sympatyczności itp. już w ogłoszeniu. Ale wracając do tematu rozmowy dotyczyła ona mojej wcześniejszej pracy, doświadczenia, umiejętności i zainteresowań.
Aplikowałeś na: Doradca Klienta
Rekrutacja odbyła się:grudzień 2016, Białystok
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
U mnie rozmowa ok wszystko w porządku. Krótko na temat mojego małego doświadczenia, czy umiem obsługiwać kasę fiskalną i lubię rozmawiać z klientami. Też coś tam trochę o zainteresowaniach, studiach i tym kiedy i w jakich godzinach bym dał radę pracować. Nie przedłużali niczego niepotrzebnie. Mnie wypytali tak na szybko o to co najważniejsze i mi powiedzieli co i jak. To znaczy jak praca wygląda, ile można dostać, ile godzin tygodniowo wymagają. Z mojej strony stresu zero. Jak nie ta to inna praca się znajdzie. Zawsze mam takie podejście.
Aplikowałeś na: Doradca klienta
Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Lublin
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Moja ogólna ocena rozmowy jest pozytywna. Jak patrzę na inne rekrutacje i inne rozmowy, na które chodziłem wcześniej to normalnie i ok przeprowadzona. Pytań niewiele chyba praktycznie wszystkie pamiętam: jakie masz doświadczenie? gdzie wcześniej pracowałeś? czy umiesz obsługiwać kasę fiskalną i terminale płatnicze? czym się interesujesz? czy chcesz żeby to była praca na dłużej? czy umiesz rozmawiać z klientami i czy lubisz to robić? od kiedy jesteś dyspozycyjny? Rozmowa nie trwała długo, ale chyba wszystko co chcieli wiedzieć to się dowiedzieli. Ja się dowiedziałem jakie dają warunki, więc wiedziałem na czym stoję.
Aplikowałeś na: Doradca Klienta
Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Lublin
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Po tym jak kliknęłam w przycisk "aplikuj" szybko dostałam zaproszenie do hm.. nawet nie wiem jak to nazwać. Powiedzmy, że zrobienia testów online. Oni używają określenia "gra". W każdym bądź razie to podobno miało sprawdzić moje predyspozycje do pracy z ludźmi i w sprzedaży. Nawet niezłe to było :) Widocznie mój wynik "gry" + moje CV sprawiło, że mnie zaprosili na rozmowę. Ta rekrutacja się nie ciągnęła w nieskończoność co jest fajne. Na samej już rozmowie pytali mnie czemu Empik i czemu chcę pracować w sprzedaży. Potem przeszliśmy do zainteresowań i dyspozycyjności. Rozmowa nie była długa za co kolejny plus dla nich :)
Aplikowałeś na: Junior Category Menadżer
Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
1. aplikacja przez stronę internetową 2. zaproszenie na rozmowę 3. spotkanie nr 1 4. spotkanie nr 2 ---> tak w telegraficznym skrócie wygląda rekrutacja jeżeli ktoś startuje do Empiku na takie stanowisko jak ja Oczekują odpowiedzi na pytania związane z: doświadczeniem, znajomością excela, angielskiego, rynku zabawek i gier, ogólnie tematyki branży, umiejętności negocjacyjnych, analitycznych itp., oczekiwań, momentu kiedy się może rozpocząć pracę itp. Jest tych pytań dużo, bo to 2 spotkania, ale większość jest nieskomplikowana. Rekrutacja: bezstresowa, ale mogłaby być krótsza.
Aplikowałeś na: Specjalista w dziale Art. & Craft.
Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Powiem od razu, że pracy nie dostałam, ale być może ktoś się nauczy na "moich błędach". Byłam na jednej rozmowie w trakcie miałam kawałek rozmowy po angielsku. Moja ogólna ocena jest pozytywna dlatego, że było sympatycznie (wtedy jeszcze przecież nie wiedziałam, że się do nich nie dostanę). Podobało mi się, że podeszli do mnie profesjonalnie, pytali jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta, w sprzedaży, na jakim poziomie znam Excela i inne programy z Office, czym się interesuję, kiedy mogę zacząć pracę na tym stanowisku i dlaczego wybrałam Empik. Chyba ta część po angielsku nie poszła mi najlepiej niestety, więc lepiej dobrze się przygotować
Aplikowałeś na: Młodszy Specjalista ds. Personalnych
Rekrutacja odbyła się:maj 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Ciekawie się obserwuje jak prowadzą rekrutację na specjalistę ds personalnych tzn na kogoś, kto w przyszłości ma do nich rekrutować ludzi :) Przy okazji można zobaczyć w jaki sposób oni to robią i czego będą oczekiwać od kogoś, kogo już zatrudnią :) Ja byłam na 2 rozmowach najpierw z osobą odpowiedzialną akurat za tę rekrutację a następnie z managerką całego działu. Bardzo sympatyczne podejście w trakcie obu spotkań Pytania się powtarzały, ale skupiały się na moim wcześniejszym doświadczeniu zawodowym, studiach, znajomości Excela i Power Pointa, oczekiwaniach, znajomości angielskiego i zainteresowaniach szczególnie w obszarze samego HR. Ze swojego punktu widzenia jako rekrutera też w innych firmach mogę powiedzieć, że pełen profesjonalizm, czyli wszystko tak, jak się spodziewałam :)
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.