PwC

Logo PwC
+ Dodaj opinię
PwC
Doradztwo / Konsulting, Finanse / Bankowość, Internet / IT / Nowe Technologie, Usługi Prawnicze
501+
Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 250 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, podatkowo-prawnego, audytu i IT. Posiadamy biura w: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. PwC w Polsce zatrudnia 6000 osób, w tym 1000 w części technologicznej. Dowiedz się więcej na www.pwc.pl/kariera

Kariera w PwC
więcej

Przygotuj się do rekrutacji w PwC

Zwiększ swoje szanse - poznaj wskazówki i porady pracodawcy

Kariera w PwC

PwC Zdjęcie 1PwC Zdjęcie 2PwC Zdjęcie 3PwC Zdjęcie 4

Wybór pracodawcy to nie jest prosta sprawa. Co wyróżnia nas na tle innych firm?

Etap #1 Aplikuj online

Sprawdź oferty praktyk i pracy, a potem aplikuj online. Wypełnij formularz aplikacyjny, załączając CV w języku polskim lub angielskim (w zależności od ogłoszenia). Możesz także udostępnić nam swój profesjonalny profil w mediach społecznościowych – sprawdzi się zamiast CV.

Etap #2 Rozwiąż test online

Po aplikacji, zweryfikujemy Twoje CV, a następnie wyślemy Ci link do testu online. Tak sprawdzimy Twoje zdolności logicznego i analitycznego myślenia. Pamiętaj, że zdanie testu jest warunkiem zakwalifikowania do kolejnego etapu rekrutacji. Na wykonanie testu masz 48 h.

Etap #3 Video interview

Video interview wykorzystujemy w celu ulepszenia oraz przyspieszenia procesu rekrutacji. Korzystamy z aplikacji „HireVue”, która daje kandydatom szansę na przygotowanie się do rozmowy w dogodnym czasie i miejscu.
Na tym etapie sprawdzamy znajomość języka angielskiego. Bądź przygotowany zarówno na odpowiedzi ustne, jak i przesłanie odpowiedzi w formie pisemnej.
Zajrzyj do wskazówek rekrutacyjnych, gdzie podpowiadamy, jak przygotować się do tego etapu rekrutacji!

Etap #4 Spotkanie w biurze

Jeśli wybrałeś ofertę praktyk lub pracy skierowaną do osób bez doświadczenia zawodowego, zostaniesz zaproszony na spotkanie z menedżerem lub na małe Assessment Centre (AC). W trakcie AC będziesz miał szansę porozmawiać z Konsultantami PwC, którzy opowiedzą o pracy w swoich zespołach. Dodatkowo przeprowadzimy rozmowę kwalifikacyjną i poprosimy Cię o opracowanie zadania biznesowego w formie krótkiej prezentacji.
Jeżeli masz już doświadczenie, zaprosimy Cię na krótką rozmowę kwalifikacyjną prowadzoną przez osobę z działu HR koordynującą cały proces rekrutacji. Podczas rozmowy obecny będzie także menedżer zespołu, do którego aplikujesz.

Chcesz do nas dołączyć?

Zobacz najnowsze oferty pracy

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.