Sprawdź oferty praktyk i pracy, a potem aplikuj online. Wypełnij formularz aplikacyjny, załączając CV w języku polskim lub angielskim (w zależności od ogłoszenia). Możesz także udostępnić nam swój profesjonalny profil w mediach społecznościowych – sprawdzi się zamiast CV.
Etap #2 Rozwiąż test online
Po aplikacji, zweryfikujemy Twoje CV, a następnie wyślemy Ci link do testu online. Tak sprawdzimy Twoje zdolności logicznego i analitycznego myślenia. Pamiętaj, że zdanie testu jest warunkiem zakwalifikowania do kolejnego etapu rekrutacji. Na wykonanie testu masz 48 h.
Video interview wykorzystujemy w celu ulepszenia oraz przyspieszenia procesu rekrutacji. Korzystamy z aplikacji „HireVue”, która daje kandydatom szansę na przygotowanie się do rozmowy w dogodnym czasie i miejscu.
Na tym etapie sprawdzamy znajomość języka angielskiego. Bądź przygotowany zarówno na odpowiedzi ustne, jak i przesłanie odpowiedzi w formie pisemnej.
Zajrzyj do wskazówek rekrutacyjnych, gdzie podpowiadamy, jak przygotować się do tego etapu rekrutacji!
Etap #4 Spotkanie w biurze
Jeśli wybrałeś ofertę praktyk lub pracy skierowaną do osób bez doświadczenia zawodowego, zostaniesz zaproszony na spotkanie z menedżerem lub na małe Assessment Centre (AC). W trakcie AC będziesz miał szansę porozmawiać z Konsultantami PwC, którzy opowiedzą o pracy w swoich zespołach. Dodatkowo przeprowadzimy rozmowę kwalifikacyjną i poprosimy Cię o opracowanie zadania biznesowego w formie krótkiej prezentacji.
Jeżeli masz już doświadczenie, zaprosimy Cię na krótką rozmowę kwalifikacyjną prowadzoną przez osobę z działu HR koordynującą cały proces rekrutacji. Podczas rozmowy obecny będzie także menedżer zespołu, do którego aplikujesz.